Armida

Nolblog Saját blogom Segítség

Feltöltök

blogolok videót képet hangot


Bizony, ehhez a poszthoz akárki hozzászólhat, aki úgy érzi meg kell nyilatkoznia. Jöhetnek majd a mínusz pontok dögivel, az sem izgat túlságosan, ennél a posztnál számítok rá. :)

No, akkor el is kezdem. Asszem mindenki tisztában van vele, hogy holnap Gay Pride, a Meleg Büszkeség megünneplése. A melegek egy része szépen fogja magát- gondolom sokan már nagyon várták ezt a napot, elképzelem, ahogy mint buli előtt az ember, már órákkal a parti előtt azon filózik mit vegyen fel, a különleges ruhakölteményekre ez duplán igaz- és elmegy, hogy részt vegyen a rendezvényen (és gondolom a heterok egy része is ott szolidarít a menetet nézve ami tök jó). Oké, eddig meg is vagyunk, minden szép és jó, de nem tudom elhinni, hogy ebben a csodálatos, toleráns országban a XXI. században (!) ne fordulna elő egy kis balhé (vagy nagy), hiába a környező utcák lezárása...

 

A közerkölcs is szóba került, na ez volt az a pillanat, amikor nálam elgurult a gyogyó. 

Közerkölcs?!

Közerkölcs.

Ismételgessük a szót, jó sokszor, aztán kapcsoljuk be a tévét. Nézzük csak meg, mit láthatunk? Mónikában valaki azt meséli- cifra káromkodások közepette- hogyan feküdt le a saját unokatestvérével, ki-mikor mit és hogyan, láthatunk egy-két pedofilt (marhára remélem hogy a balfasz rendőrség ilyenkor már készenlétben áll, a hátsó kijáratnál is, hogy letartóztassák az illetőt) az pedig egy dolog, hogy ki vannak vágva a verekedős jelenetek, tulajdonképpen ez szinte semmit nem von le abból, amit korábban elmondtak szóban. És mi van kint?

Fontos kérdés, no mi van kint?

 

Egy nyavalyás 12-es karika. (Joshi detto)

Oké, normálisnak mondott/hitt emberek nem engedik meg a gyerekeknek hogy nézzék Mónikát/Joshit, azonban ez nem minden esetben van így, most ne firtassuk miért, anyu, apu dolgozik, nincs otthon stb.....viszont, vannak akik azt mondják (felnőtt emberek) nem nézik a Mónikát mert szar műsor, és egy szint alá már nem mennek ők sem. 

Értjük?

Átlátjuk a dolgot?

Miért is nem nézünk Mónikát, Joshit? 

Azért mert nem vagyunk kíváncsiak más bajaira? 

Nem érdekel egy olyan műsor ahol szörnyűségeket mutatnak?

 

Pedig léteznek.

Ez itt a nagy helyzet. Ebben a rohadt világban annyi rossz van, egyesek mégis elfordítják a fejüket, vagy mert nem érdekli őket a dolog, vagy mert túl gyengék hogy szembenézzenek vele.

Hogy mindenki megértsen és visszakanyarodjak a közerkölcsre, vajon erkölcsös délután ilyen műsorokkal bombázni a nézőket, legyen az gyerek vagy felnőtt. (Általam igen nagyon gyűlölt összes álszent közül, Ékes Ilona vajon szólt e már egy árva mukkot is - a kiskorúak veszélyeztetettségére hivatkozva- hogy nem kéne ilyen műsorokat sugározni fényes nappal?

Én nem tudok róla. (Bizonyára az lenne a válasz, hogy nem kötelező/ajánlatos kiskorúaknak a Mónikát/Joshit nézni.........ahogy nem kötelező kivinni kiskorúakat a meleg felvonulásra sem, ugye.........bár én jobbnak látom, minél hamarabb felvilágosítani kicsiket hogy toleráns felnőttek váljanak belőlük. 

Ki dönti el mi erkölcsös?

 

Ez sérti a közerkölcsöt? 

 

 

gay pride

 

És ez nem? Pedig nagyon durva, megtörtént.

 

 

 

Ez sérti a közerkölcsöt?

 

 


 

És ez nem? Ilyet lehet mutatni, ilyenkor nem szól senki közerkölcs ügyben?

 


 

Bántja valakinek a szemét, ha egy férfi és egy nő kézen fogva sétál?

Ha egy fiú és egy lány akárhol csókolóznak?

És ha ezt két fiú teszi?

Ha két lány?

Hányan voltak, akik szakadtak a röhögéstől a Kék Osztriga bár jeleneténél a Rendőrakadémia 1-ben?

Hányan hallgatnak Freddy Mercury-t?

Hányan hallgatnak Elton John-t?

Hányan hallgatnak George Michael-t? (és még lehetne sorolni a meleg művészeket)

És ha ott sétálnának a Budapest Gay Pride elején?

Esetleg rózsaszínre festett farokkal riszálnának?

Ugye, egyesekben máris egy világ omlana össze, pedig ugyanarról az emberről van szó, semmit sem von le az értékéből, továbbra is ugyanaz a tehetséges művész marad.

Ja, meghallgatom a zenéjét és szeretem is nagyon, de nem akarom látni, ahogy riszálja magát, mert undorító. 

Természetesen nem kötelező kimenni, mint ahogy mocskolódni sem kötelező, véleményt nyilvánítani kulturált módon is lehet. A stílus is  lényeg.

 

Ja, most jut csak eszembe, Ékes álszent Ilona szólt anno a Budapest Parádé ellen?

Ott is tömegesen vonulnak az emberek.

Ott is beöltözve, aktust imitáló mozdulatokkal táncolnak.

 

 

Csak bízni tudok benne, hogy a jövő generációja, nem lesz begyepesedett őskövület és sokkal toleránsabbá válnak, mint a mostani igen-igen erkölcsösnek mondott felnőttek. (Bár ahogy a Mondón elcseverészek az Y generációval, szép jövő elé nézünk. Egyetlen egy meleg ellenes hozzászólással sem találkoztam még, aminek nagyon örülök, persze nagy a valószínűsége, hogy eleve a közeg teszi)

 

A politikára most nem térnék ki, de az biztos, hogy szavazatok múlnak majd a megnyilvánulásaikon. Ne felejtsük el, hogy a parlamentben is ülnek melegek, felvállalva vagy nem, még azt is el bírom képzelni, hogy mélyen tisztelt csupa erkölcsös KDNP-s imádottjaim közt is sunyin megbújik egy-kettő, de éljenek csak továbbra így, ennél borzasztóbbat úgysem tudok nekik elképzelni. :)

A poszt címe, igen, George Michael Outside c. dalának egy sora ( a videót nem engedte betenni, de a nevére kattintva látható), orbitális nagy zene, a szövege is remek. Nem hiába adtam ezt a címet a posztnak, mivel holnap lesz a felvonulás outside.

Melegen ajánlom mindenki figyelmébe.......főleg a videón lévő utolsó kiírást.

 

 

 

 

Hozzászólások

Eddig 75 komment érkezett ()

1. erlauer
2009. 09. 04. 17:03

Én is ilyesmit szerettem volna írni... Köszönöm, hogy megtetted helyettem. Remélem, sokan jönnek a Meleg Büszkeség Napjára.

2. emilke
2009. 09. 04. 17:25

Azért se! /Arrogáns Kismalac/

3. nonsense
2009. 09. 04. 17:36

az ékeslilonai ájtatosság mellett talán beszélhetett volna a derék képviselőnő magánemberként,
magyar pedofil egyházfiakról;
vagy arról is a - közerkölcs nevében - , hogy miért nem nyílvánosak azok az adatok, ahol
a derék egyházi vezetők "súgnak" az előző rendszernek, sokszor a gyónási titkot sem kímélve..

a posztod, kedves AG, nagyon rendben van! :-)

4. Funyi1
2009. 09. 04. 17:40

Már más blogban is írtam:
- Köztudott tény, hogy a flrfiak 7-9%-a, a nők 9-11%-a a saját neméhez vonzodik, földrajzi, kúlturális és vallási hovatartozástól függettlenül!
Azt is írtam már, hogy mindenki, minimum tíz különböző kisebbséghez tartozik egyszerre: szőke, alacsony, rövidlátó, vidéki, nincs jogosítványa, ... satöbbi .... !
Vagyis kicsit több toleranciával, azaz elnézö megértéssel kelle lennünk egymáshoz!
Nagyapám mondta: - "Csak kétféle embör létezik, röndös embör és nem röndös embör! ..., oszt, hogy miért, az már csak magyarázkodás!
- részemről: Ennyi!

5. Funyi1
2009. 09. 04. 17:51

nonsense
- Na ja!
Az amerikai Katolikus egyház fele éppen bőrtönben van "tüskösöstől" pedofiliáért, s némelyik egyházmegye négyszáz évre el van zálogosítva a milliós kártérítések miatt, s II. János Pál a St.Pölteni ezer éves papneveldét is "valamiféle botrány miat" megszüntette ....
Tehát Ékes Ilona is először a saját homofóbiáját kellene, hogy kezeltesse!

6. billenő
2009. 09. 04. 17:53

nagyszerü leány vagy,

7. Hmmmm
2009. 09. 04. 18:00

rendben van ez a poszt, a normális miért is fikázna be?

8. Cuba Libre c.C.
2009. 09. 04. 18:10

Kedves AG !

Csatlakozom billenőhöz.Nagyszerű lány vagy !!! Bár a véleményem árnyaltabb és a melegek minden jogának elismerése mellett ellenzem a felvonulást és néhány dolgot összekeversz , különösen a képeknél, de tudod mit : ..ha minden ember olyan lenne mint TE, tök klassz lenne a világ ! És sokkal jobb.Gratulálok, hogy megírtad ezt a cikket, úgy, ahogy megírtad !

Üdv:CL........

9. Nefelejcs
2009. 09. 04. 18:11

Csányi Vilmosnak van egy könyve, a Kentaur természetrajza. Azt írja benne: más a szeretet, szex, és más a család. Az utódokhoz összeáll egy hetero pár - a szeretethez meg két akármilyen kentaur elég.

10. árpapa
2009. 09. 04. 18:17

Gratulálok az írásodhoz, szívből és szeretetből jön!
Nálunk ez is politika, kőkeményen, ma olvastam egy cikket a Népszabadságban, pontosan erről van szó:nol.hu/velemeny/20090904-buszkeseg_es_balitelet

11. bo-56
2009. 09. 04. 18:23

Nagyszerű írás!
Külön örülök, hogy sikerült nagyjából egy hangra hangolni sokunkat, akik a kérdésben körbevitáztuk a nolt. Csak sokszor elfeljtjük, hogy végső soron ilyen egyszerű dolgokról van szó, mint itt bemutattad.

12. asebes
2009. 09. 04. 18:24

Kedves Galina!

Értem én, amit írsz, sok dologban még egyet is értek Veled...

de...

De Freddy Mercury-t nem azért szerettem , mert biszex volt, ahogy Ian Gillant se azért, meg hetero. Hanem azért, mert zseniális zenészek.

Egy színészt, egy futballistát, egy zenészt, egy írót, egy politikust (ha van ilyen) azért szeretek - vagy nem szeretek, mert jó - vagy rossz - színész, futballista, zenész, író vagy politikus.

Nem érdekel, hogy jól főz-e, hogy olvasott-e vagy műveletlen. Csak a produkciója érdekel. Egy amúgy kiváló ember kínlódását a pályán, reménytelen harcát egy hangszerrel, olvashatatlan irományát nem fogom csak azért szeretni,mert amúgy kiváló ember. És ez fordítva is így van.

Más kérdés, hogy ha egy kedvenc zenész, színész, sportoló életútja olyan, hogy azért külön is tisztelhető.

De mondjuk az általam egyébként ugyancsak nagyra tartott Elton John mint focirajongój, a Watford tulajdonosa, magánemberként szimpatikusabb volt mint ugyanő menyasszonyi ruhában...

Ami a közerkölcsöket illeti, tévé, karika, bulvár, minden, amit leírtál és minden, amit nem, csak gondoltál, igaz. És felháborító, szerintem is.

Csak az, hogy vannak visszataszító dolgok a világban,nem mentesítenek más viszataszító dolgokat sem.

Közel lakom a Bosnyák térhez, Zugló -amióta a Józsefvárosból kitelepítették a kurvákat, szabályos vigalmi negyed lett. Az egyik közeli "panzió"-ban az volt a szokás, hogy egy bögyös.pucér nő ott tánvolt az ajtóban, csábítandó a (férfi)vendégeket befele. Nos, ezt pont olyan visszataszítónak tartom, tartottam, mint a kamionokok vonagló melegeket.

Mert - szerintem - nem való. Ahogy, egyetértek, a kukába Mónikával Joshi Barattal, a Fókusszal meg az összes szennyel. A bulvárral, ahol hír az, hogy ki kivel dug és kivel, miért nem.

De ha valamit "Meleg MÉLTÓSÁGnak" akarnak nevezni - és ezt teszik - akkor talán a MÉLTÓSÁG szóról se feledkezzünk meg...

üdv: asebes

13. Fics
2009. 09. 04. 19:30

Szia Armida!

Régen "dumáltunk", egyszerű ennek az oka, nem nagyon tudtam mit szólni az írásaidra, csak egyszerűen nem nagyon kaptam időnként levegőt. :))

És most se nagyon kapok azt, de most szólni muszáj.

Zseniális az amit ma itt mutattál, és írtál nekünk, sőt ez még annál is több, köszönöm.
És az összes további hozzáfűzni valót teljesen feleslegesnek érzem, így most is rövid voltam, de olvaslak továbbra is.

Szép estét, ölelés: Fics. :-))

14. natinha
2009. 09. 04. 19:37

respect!!!

off - mikor folytatod a freen a sztorit? belekezdtem és már nagyon kíváncsi vagyok a végére... - on

15. Armida Galina (szerkesztő)
2009. 09. 04. 21:24

Erlauer, én is remélem h sokan lesznek, az lenne az igazi, ha heterok, homok, biszexek, mind közösen vonulnának. Arra azonban még nem jöttek rá (mármint a többség) ha egyenrangúként tekintenének a melegekre, ha nem menne kuriózumszámba, hogy két ugyanolyan nemű kézen fogva sétál, akkor egy idő után természetessé válna. Az lenne az igazi, ha fel sem tűnne az embernek, meglehet a felvonulás is okát veszítené, én ezt tartanám normálisnak.

Emilke, rendben.

Juj Nonsense, az Egyház.....nem egy posztot érne meg. Tudod mi a véleményem az értékrendjükről. :)

Szia Funyi1, köszöntelek, most kommentelsz nálam először. Jól látod a helyzetet, köszi a statisztikát is.

Billencs, nagyon köszi! Tökre jólesik. :)

Hmmm, hát ez az, a normális (no, ez most megint nézőpont kérdése) remélem azért nem téved ide túl sok homofób, bár eddig jól állunk.

Szia CL! :) A képek összehasonlítása nem saját ötlet (lehet most csalódnak). Larry Flint még az amerikai szexuális forradalom idején kampányolt így a Hustler mellett, én csak átírtam kis magyar valóságra. Ez van, ha egy okos ember mond valamit, csak be kell helyettesíteni. (Larry Flint amúgy nagy példakép nekem, olyan mint Howard Huges)

Nefelejcs, ez így igaz. Csak az számít, hogy szeressünk és szeretve legyünk. Az már tökmindegy, hogy kivel (pedofilok, szodómiát elkövetők esete más, még mielőtt vki kiforgatná a szavaim) :)

Árpapa, köszi. :)
( a szívből és szeretetből mellett még ott van egy nagy rakás méreg is, mert dühítenek az Ilona félék)

Bo-56 köszi :)
A múltkori blogvihart nem vettem számításba, pedig megfogadtam hogy világosabban fogalmazok majd. Amint látszik, most összejött.

Asebes, azt hiszem félreértetted a felsorolt zenészeket miért így írtam. Azokra gondoltam, akik mondjuk szeretik a Queen-t, miközben nyíltan, vagy nem homofóbok, erre próbáltam utalni. Meg fogsz lepődni, de én állati nagy Mónika fan vagyok (egyéb okokból, egyszer már írtam, de akkor most megint, szóval az ott elhangzó sok negatív példa serkenti a problémamegoldó képességet és csiszolja az igazságérzetet, valamint szembesít azzal, hogy egyelőre még nem nekem van a legszarabb életem) és ennek ellenére, mégis azt gondolom, nem kéne fényes nappal ilyen műsoroknak menniük. A méltóság nekem nem elég korrekt fordítás, a büszkeség már jobban hangzik, elvégre Pride (büszkeség, önérzet, na az önérzet is király) így máris más a gyerek fekvése. :)

Szia Fics :)
Ó, ha nem kapsz levegőt, az nekem nagyon nagy öröm, azt jelenti majdnem sikerült úgy megírnom, ahogy gondoltam. Nem gáz ha nem írsz hozzá, sokan nem is teszik, mert nem nagyon lehet mit, de köszi hogy ezt megírtad. Annak meg örülök, hogy ez a poszt is tetszett. :)

Natinha köszönöm. :)
Ezek szerint ott olvasol? Nahát, nem is mutatta a statgépem. Akkor te már előrébb vagy mint akik itt olvasnak. Légyszi majd ne szólj, ha van vmi hiba benne, mert már nem tudom javítani, olyan nagy időbeli különbségek vannak már itt és ott történtek közt. Fejből írok, így előfordulhat hogy lesz/van benne hiba, de az én memóriám is véges, így néha összevisszának tűnhet. Igaz, a héten keveset írtam, mert gondjaim voltak, de ma délelőtt már folytattam a sztorit.

16. palya
2009. 09. 04. 21:29

A heteróknak meg mennyi komolykodó, álságos, ájtatos,idétlen, harcias felvonulásuk van?!

17. Armida Galina (szerkesztő)
2009. 09. 04. 21:31

Teljesen igazad van Palya. :)

18. natinha
2009. 09. 04. 21:41

dehogy szólok! :)
nem kritikus vagyok, hanem tökre szeretném már tudni, mi lesz klióval, meg ainével - igazából megkérdezném, mi a vége, de tudom, hogy úgysme mondanád el - nem tudom, miért nem mutat a gép, pedig rendszeresen nézem... :)

19. Fics
2009. 09. 04. 21:42

::))))

Oksi, szia. :))))

20. Armida Galina (szerkesztő)
2009. 09. 04. 21:58

Natinha, tényleg nem mondanám el. :)

21. natinha
2009. 09. 04. 22:19

sejtettem, kár, brühühü - de igazad van, a helyedben én se mondanám :)

22. Fics
2009. 09. 04. 22:33

Armida, ez a munkád olyan nívós, hogy a szerki ajánlóban a helye. :)))
Nyomtam oda is egyet, szerintem más is nyomta az ajánlót, jó lenne ha kikerülne. :)))

Ha netán mégsem kerül ki, sok izgi írás volt ma amúgy is, akkor is tudd, hogy nagyon klassz voltál ma, és ezt az a több mint háromszáz rákattintás is jelzi. :DDD

Na, most már tényleg búcsúzom, majd leszek, ölelés és szép estét: Fics. :-))

23. Hmmmm
2009. 09. 04. 22:35

való igaz, a "normális" nézőpont kérdése.

24. Armida Galina (szerkesztő)
2009. 09. 04. 22:47

Fics, szerki ajánló különösebben nem izgat, de azért köszönöm hogy ezt megírtad. :)

25. Fics
2009. 09. 04. 22:51

24.-re

Armida, engem viszont igen, izgat, mert a téma nem csak, hogy aktuális, de profi munka, ott a helye, hogy minél többen el tudjanak érni, és szívesen, szívből is jött, ha nem így lenne nem írtam volna, elhiheted. :-))

De, ma már harmadszor búcsúzom, és most már nem ígérem, hogy ma még nem...

:DDDD

26. Meleg Sörivók Társasága
2009. 09. 05. 2:06

Meleg helyzet lesz, az biztos (csak a sör is legyen eléggé!)

27. Fics
2009. 09. 05. 9:02

Armida,! Gratulálok, Vezérkomment!!!

Juhéjj, még, hogy neeem?
Nagy ölelés, szép napot: Fics. :)))))

28. Fics
2009. 09. 05. 9:10

Közben Vezérkommentből, Vezérbejegyzéssé léptették elő az írásod. :))
Szerintem a Népszabi címlapon is elférne, de már nem pofátlankodok az észrevételeimmel.

Látod, ez szép nap lesz, legalábbis remélem.

Később vissza nézek, ölelés: Fics.

29. Fics
2009. 09. 05. 9:13

Minden Kedves Olvasónak!

Lehetne ma egy olyat, hogy a post nívójával egyező beszélgetés lenne továbbra is itt ma?
Köszönöm, sokunk nevében, szép napot Nektek is. :))

30. evianna
2009. 09. 05. 9:18

asebes:
ez a lényeg - ha van MÉLTÓSÁG, akkor ez egy indokolt rendezvény.
remélem, idén már lesz.

a közízlésnek szánt, népszerű műsorok meg állítom, hogy több kárt tesznek a fiatalok lelkivilágában, mint egy akármilyen felvonulás.

31. Virág elvtárs s.k.
2009. 09. 05. 9:34

Ha MÉLTÓSÁG, akkor olyanok szimpátiára is számíthatnának, akiknél a kamionon vonaglók kiverik...a biztosítékot.
12 teljesen korrekt

32. Potrien őrmester
2009. 09. 05. 10:03

...én azért kissé manipulatívnak vélem a kontrasztként feltett képeket. Ha csak ennyiből állna a melegfelvonulás, mint az itt feltett illusztrációk mutatják, ki a fene szólna ellene? És kérdésedre válaszolva, ki az a barom, aki ne emelne szót a haláltáborok, illetve az arab foglyok megalázása ellen? Mondhatnánk persze, hogy annak idején a jámbor németek nem emeltek szót, de hát aki szót emelt (akár papok is), ugyanott végezte. Tudtommal utána volt egy nürnbergi per, annak árnyékában számos más per, ahol a főkolomposok elnyerték büntetésüket. Nem beszélve a németek máig tartó, kínzó önvizsgálatáról. Tudtommal ugyanaz az Amerika, amelynek katonái elkövették a megaláztatásokat, megbűntette a megalázókat. Már akiket felfedett. Nem utolsósorban a közvélemény nyomására. Szar emberek mindenütt vannak, legyen az heteró vagy meleg.
Azonfelül (és itt leginkább asebessel értek egyet) én sem fogom megtiporni Queen- Elton John-lemezeimet, mert én sem melegségükért, hanem művészeti teljesítményükért szeretem őket. Aminthogy szeretem Jodie Fostert is.
Azonfelül, nem győzöm hangsúlyozni, egy jóléttől böfögő társadalom sokkal toleránsabb. Lásd például Amerikát, ugyanazt az Amerikát, amelynek szégyenfoltja Irak, szégyenfoltja Vietnam, nem csinál nagy ügyet a melegparádékból.
Sőt ott olyan művészete van (akár irodalmi akár film), e tárgykörben, hogy le a kalappal előttük.
Még egy dolog: itthon, nálunk sem csak és kizárólag a melegparádéról szól a muzsika. Voltak ezzel kapcsolatban, ha jól tudom, más rendezvények is, és ezek a rendezvények nem "b@szták ki" úgymond a biztosítékot.
Tehát: ha én megnézem, teszem azt, a Philadelphiát, netán a Síró játékot, és katarzissal eltelve kijövök a moziból, aztán beleütközöm a platón tangában, pávatollal billegő, obszcén melegparádéba, a katarzisomat nyomban elvetem... Magyarán: amit filmek könyvek felépítettek bennem művészi eszközökkel, toleránssá tettek (bár amúgy is régtől fogva annak tartom magam), azt ez a bohockodás fél perc alatt lerombolja, ha nem is bennem, másokban. Ezzel tehát a melegek többet ártanak maguknak, mint használnak. Nagy harciasságukban ezt kellene már észrevenniük végre...

33. Fics
2009. 09. 05. 10:18

32.-re

Szia Potrien örmester!

Én pedig nem találom eléggé keménynek, az illusztrációként feltett képeket, sőt, ha lehet -bár kötve hiszem, hogy lehet-, még ezt is fokoznám. És tudod miért, mert Armida itt annyira a lényegre tapintott, hogy ehhez képest a felvonulás egy laza ötórai tea. És tudod mivel?

Ezzel: KÖZERKÖLCS! Ezzel! A nagy túróst, az van itt, de nem közerkölcs.

És ez akkora nagy találat, hogy ennél jobban kevésbé lehetne bemutatni, azt az álszent moslék melót, ami itthon megy ennek leple alatt.

Itt, ebben a közelítésben, a melegfelvonulás egy fontos esemény továbbra is, de pont arról ír, és azt mutatja be Armida, amit te is bemutatsz az USA példáddal.

És tényleg köszönöm, hogy ezt a véleményedet megosztottad velünk, üdv.: Fics

34. yankari
2009. 09. 05. 10:31

12-re
(és Virág elvtársnak is)
Szóval a zuglói "panzió" ablakában táncoló kurvát visszataszítónak tartod. Miért?
Sok férfi pedig éppen, hogy nem, különben ha nem lenne vevőkör, bezárhatna az üzlet.És ez az üzlet évszázadok óta virágzik. Volt idő, amikor erkölcsösnek számított ilyen "panziókba" járni. Akkoriban másnak hívták. Én erkölcsösebbnek tartom ezen házak működését, mint az út szélén riszáló lányok látványát, de ebből se lett semmi, pedig felvetődött pár éve.
El kellene menni Párizsba, a Pigalle negyedbe, megtekinteni Párizs egyik legértékesebb múzeumának tartott Erotika Múzeumot, majd sétálni a sexshopok kirakatai előtt, és megnézni az arra bámészkodó túristák arcát. Mire hogyan reagálnak. Vannak behívó emberek, akik folyamatosan invitálják az arra járókat. Senki nem ütközik meg, legfeljebb nem él vele.
De nincs felháborodás, nincs tojásdobálás, köpködés. A meleg boltok előtt se.
Messze vagyunk mi még ettől. Nagyon messze. És úgy tűnik, egyre jobban távolodunk.

35. Fics
2009. 09. 05. 10:35

34.-re

Szia Yanki!
Itt is szívemből szóltál, ma egész nap itt leszünk, már látom, ölelés: Fics. :-)

36. Potrien őrmester
2009. 09. 05. 10:51

33. Ficsor Ferenc!
...nézd, én nem a képek keménységéről beszéltem, hanem azok manipulálásáról. Azonfelül, emlékszem, Lévai tán két évvel ezelőtt a köztévében ugyanarról beszélt, amiről én: vagyis a provokatív felvonulással inkább ártanak maguknak a melegek. Aztán tavaly már ő is ott lépdelt velük, ha jól emlékszem. Viszont nem azon a bizonyos platón volt, hanem decensen. Ki tudja, idén talán már a platón lesz... Mai, lerohadt állapotú országunkban (amiben persze vastagon benne van a közerkölcs is, bár én inkább a politikusok erkölcséről beszélnék), a melegfelvonulások okán is marginalizálódnak a dolgok. Pedig alig hiszem, hogy ez most (mármint a melegfelvonulás), kardinális kérdés lenne. Egyszóval értem én a postot, némely pontjában egyet is értek vele. Különösen azzal, hogy mi a frásznak közvetítik akár a Mónyika-show-t vagy a Joshi Barátot? Kinek az érdeke, azon felül, hogy úgy tűnik, rengeteg pénzt kaszálnak vele? Mert ez ellen, tudtommal, nemcsak a fideszes nő nem emelte fel a szavát, hanem más politikus sem, vagy ha igen, nem kapott túlzottan nagy publicitást. Az más kérdés, hogy némely kritikus, vagy akár mi, elpufogunk ezen...

37. Fics
2009. 09. 05. 11:03

36.-ra

Potrien Őrmester!

Ahha, értem, és eldobom az agyam. Komoly, most azonnal elhajítom!

Szóval ha egy helyzetet képpel illusztrálsz ilyen keményen, akkor az manipulálás. Oké értem.

Na most, akkor mit is csinálnak szerte a világon a médiák?
Vagy vegyük a "kedvenceinket", tudod a politikusokat. Ja, ők aztán soha, de soha nem manipulálnak.

Armida kő keményen bemutatta azt, hogy mitől nem akad ki az a bizonyos inga, de, álszent módon, mástól igen. Na ja. Mindezt egy bizonyos erkölcsi viszonylatban, ami igenis közerkölcs, hiszen nem csak apolitikusokról van itt szó, bár, azokról külön lehetne egy "be nem tartott, erkölcsi kódex gyűjteményt" összeállítani.

Akkor azt kívánom Armidának, hogy naponta készítsen egy ilyen postot, és a "kedvenceinknek" címezve, naponta manipulálja őket.

Továbbra is baráti ölelés: Fics.

38. yankari
2009. 09. 05. 11:06

Szijja Fics, igyekszem.
Pusza megminden.:))

39. delisa
2009. 09. 05. 11:07

Nagyon sok ilyen s ehhez hasonlí írás kellene hogy megjelenjen mindenfelé, de föleg a címlapokon, a mainstream-mediában!

Senki nem meri vállalni? Az írást? vagy a közlést?
Akkor meg mire van a sajtó?!

Az én mai bejegyzésem (igaz, a fonákjáról: In hate We trust - hogy miért is?...-egy fotómüvész képei kapcsán-) - ajánlom szeretettel: sved.nolblog.hu -azért teszem ide, mert nem látni sehol)

Szép napot mindenkinek!

40. Fics
2009. 09. 05. 11:07

38.-ra

Yanki!
Oksa, meg minden. :)))

41. Potrien őrmester
2009. 09. 05. 11:31

37. Ficsor Ferenc!
...azt hiszem, mégsem érted! Lássuk a képeket! A melegparádékról: a két fotó semmiképp nem rongálja a közerkölcsöt, akár Tahitin érezhetnénk magunkat, ha nem tudnánk, hol készült, milyen apropóból a kép, ami akár idegenforgalmi látványosságként is felfogható. A másik kép is decens, mintha csak egy népesebb család állt volna a fotóapparát elé, csak a távolban sejlik fel a szivárványos zászló. És ott a kérdés: ez sérti a közerkölcsöt? Ki mondaná erre, hogy igen? Hm! Ennél én azért vaskosabb fotókat is láttam illetve tudósítást, ami az én erkölcseimbe már vastagon ütközik, de hát, nemdebár, nem ilyen fotók vannak fenn amire rákérdeznek, hanem ezek a bizonyos, hozzájuk képest szendék.
Aztán sokkolás gyanánt, bevágva a lágerlakók, illetve az iraki fogoly megalázása, megfélemlítése. Tehát ha netán ide feltennék ezek helyett a lágerparancsnokot a muskátlis ablakával, a farkaskutyát simogató asszonykájával, masnis kislányával, és nem tudnánk, hogy ez az a bizonyos lágerparancsnok, egyáltalán, hogy a fotó a haláltábor kies szegletében készült, ki tartaná erkölcsellenesnek? Hiszen egy családját szerető apa pompázik a képen harmonikus családjával, akár egy falvédőn. Legföljebb azon tűnődnénk el, hogy vajon mi az a furcsa kémény ott a háttérben. Ez pedig, illetve a fent említett, melegparádéról készült fotó manipuláció, hiszen csak az igazságnak egy szelete...

42. Fics
2009. 09. 05. 11:51

41.-re

Potrien Őrmester!

...azt hiszem, hogy még sem érted! Lássuk a képeket! A melegparádékról, látjuk, oké.
Aztán sokkolás gyanánt bevágva a lágerlakók, ezt is látjuk.

Igen, valóban csak egy szeletét mutatja be mind a kettő, és igen lehetne még bőven képekkel, filmekkel miegymással illusztrálni azt az éles kontrasztot, amely a honi közerkölcsök és a valóság között van, hiszen ez még meg sem közelíti azt, bár ellégé jól érzékelteti, ez igaz.
Ha figyelmesen elolvasod a posztot, ez erről szól, és ezt így bemutatni, hibátlan, még akkor is, ha ez szerinted manipulatív. A többit a 37.-ben már leírtam, ismétlés nuku.

Az pedig egy más kérdés, hogy kinek mi tettszik, vagy mi nem, akár a felvonulásban, akár a posztban.

(Most majd azt is írhatod, hogy most én is manipulálok a kommentemben.) :)))

Szép napot továbbra is.

43. Potrien őrmester
2009. 09. 05. 12:01

...no mégeccer! Tartom magam annyira értelmesnek, hogy felfogjam a post mondanivalóját! De akárhogy is nézzük, a melegfelvonulás okán (is) íródott, amivel, ismétlem, hellyel-közzel egyetértek. Azt hiszem, te nem érted, miről beszélek. Én jelesül a fotókról, amelyek mindenképpen manipulatívak, és én ezt kifogásoltam! Ennyi! Ha te nem érzed annak, minden további gumihúzás fölösleges...

44. Fics
2009. 09. 05. 12:04

41.-re még egy kis kiegészítés.

Őrmester, van itt egy apróság, ez pedig a kimondott vagy leírt szavak, vagy éppen illusztrációk elfogadási küszöbe.

Tudom, hogy sok embernek meghaladja az ingerküszöbét az, ha valami olyannal szembesül, ha az igaz is ugyan, de nem akarja hallani.
Hát én meg azt nem szeretem, amikről az emberek sokszor nem szeretnek hallani, ez van, nem vagyunk egyformák, ölelés: Fics.

45. Fics
2009. 09. 05. 12:05

43.-ra

Na még egyszer, 44.-ben a válaszom.

46. Potrien őrmester
2009. 09. 05. 12:42

...nocsak! Mintha kezdenéd elveszíteni türelmedet, ennek okán olyasmivel vádolsz, ami nem igaz! Vagyis érvek híján átcsaptál személyeskedésbe. Miből gondolod, hogy én csak most szembesülök koncentrációs táborbéli fotókkal? Vagy az Irakban készülttel, aminél bizony, vannak zaftosabbak is? Azért, azt hiszem, ebben öléggé komfortos vagyok, hogy fel tudjam mérni a súlyát, annál is inkább, mivel éltem során ölég sokat foglalkoztam vele, nem nyeretlen húszéves vagyok. Nem véletlen, hogy a muskátlis ablakos fotót felhoztam, mert ilyen is van a dokumentumok között. Egyáltalán milyen ingerküszöbről beszélsz? Az enyémről, vagy másokéról? Igen, az ingerküszöböm véges. Ezt onnan tudom, hogy bár számtalan ilyen tárgyú filmet, képet látok, vagy könyvet olvasok (mármint a lágerekről, holokausztról), mindig megráz, ha meglátok egy ilyen fotót, de nem azért, mert utána nem tudom meginni a habos kávémat. Hanem mert tán túlzott empátiával rendelkezem. Mások ingerküszöbe, úgy látszik, nem ennyire véges. Lelke rajta, ennek okán ütre-fütre él ezekkel a képekkel kontraszt gyanánt (némi ideológiai zavart keltve), mert olyan f@sza dolog a provokatív Larry Flint epigonja lenni, nem érezvén, hogy postjához kitéve kontraszt gyanánt ezeket a fotókat, pontosan ugyanolyan manipulatív lesz (Larry Flinttel egyetemben), mint fent említett politikusaink. Valamint azt sem érezvén, hogy valahol billen a dolog, ilyen érvek helyett tán lehetett volna találni mást is (akár a heteró családokon belüli erőszakot), de hát tudjuk be akkor annak, hogy a heterók zöme, úgy tűnik, mind náci, esetleg fasiszta, és álszeméremből érvel, hogy nem biztos, hogy ilyen képet kéne feltenni kontraszt gyanánt, mert tagadja, netán nem akar szembesülni vele. Kár, hogy a képeknél ragadtál le, mint a bojtorján, egyéb észrevételeim mellett (ami titeket erősít), viszont elegánsan elsiklottál a nagy hozsannázás közepette... Vagyis amellett, hogy én voltaképpen szimpatizálok a melegekkel, ergó értük haragszom, nem ellenük. Nos, ennyi! Vár az ebéd...

47. Virág elvtárs s.k.
2009. 09. 05. 12:45

Jó étvágyat Potrien őrmester!

Mindenki érti, miért tartja manipulatívnak a fotókat, csak Ficsor elvtárs értetlenkedik

Virág elvtárs
s.k.

48. Virág elvtárs s.k.
2009. 09. 05. 12:47

Ficsor elvtársnak meg forró ölelés ma, különben elvtársi kézszorítás.

49. tutyi
2009. 09. 05. 12:56

Jól van, Armida. Így kell ezt.

50. Potrien őrmester
2009. 09. 05. 13:00

47. Virág elvtárs s.k.!
..köszönöm, Virág elvtárs! Azt hiszem, habos torta is lesz. :)

51. Fics
2009. 09. 05. 13:16

46.-ra

Nocsak, mintha kezdenéd elveszíteni a türelmedet. Nagyon elsiklasz néhány dolog felett, vagy éppen mellett, például az mellett leginkább, hogy a közerkölcsről és annak honi "megfilmesítéséről van szó, bár mennyire is állítod, hogy érted a posztot, látnom kell, hogy egy kicsit sem, de legalább a manipulálást mint olyant jól betudtad ide hozni, mert, hogy nem vagy nyeretlen húszéves, na ja, látom.

Aztán az sem semmi, hogy mivégre is kéne itt provokálni, na ja. Tényleg, mintha ezt a szót, provokáció, már hallottam valahol. Na most figyelj, van egy tanácsom, ez ügyben, ezt olvasd el.

"27. Ficsor Ferenc
2009. 09. 03. 12:33

Natinha, bocs, töprengtem és nem állom meg, hogy pár szót ne szóljak, legfeljebb holnaptól buzizni fognak engem is, leszarom.

Tényleg éretlen ez az ország még egy ilyen eseményre, de ettől még szükség van rá.
Viszont, ha én szervezője lennék az eseménynek, akkor arra is figyelnék, hogy a provokációnak sem bedölni, sem pedig azt tenni, provokálni ne lehessen. Nehéz ügy ez is, de van ilyen.

És ha már lúd legyen kövér! Arra is figyelnék, hogy az ízlésvilága a felvonulásnak, azok részére is legyen elfogadható, akik egyébként a más szexualitást, 'urambocsá értékrendet, mint a hagyományost, elutasítják.
Azt nem állítom, hogy ez sikeres lenne egyből, de, hogy erre is törekednék, az egyszer százas.

Bocs, hogy hosszabb lett most a kommentem, de az esemény, és az azt körülvevő történések, ezt hozták ki belőlem.
Talán ezért is jött ez mind ki, megjegyzem, nem fogok kimenni, az előzőekben leírtak miatt.

Ölelés: Fics."

Ha még mindig érdekel a dolog, itt megtalálhatod az egész posztot, például az erre kapott, és adott választ is.

kanape.nolblog.hu/archives/2009/09/03/Whoopi_Goldberg/

Gondolom ebből ki cseng, hogy nem gerjedek a natúr idióta provokációkra sem, meg a hapsikra sem, mert, hogy "(ami titeket erősít)" sugall valamit, manipulál, és erre Virág elvtárs be is dől a következő kommentben.

Ezek után tőled semmire sem vagyok kiváncsi, főleg nem arra, hogy megmagyarázd itt nekem, és nekünk, hogy mi is az a manipulálás és provokálás.

Egyébként, meg jó étvágyat.

52. Fics
2009. 09. 05. 13:18

48.-ra
Virág elvtárs, csak nem gerjedsz rám, te kis huncut. :)))

53. Armida Galina (szerkesztő)
2009. 09. 05. 13:23

Meleg Sörivók Társasága, örülök h itt vagy. :)

Delisa, köszi. :) Már tegnap jártam nálad és láttam a képeket, igazán hatásosak, nagyon tetszettek.

Tutyika köszi. :)

A képekről csak annyit szeretnék írni: szándékosan nem tettem be keményebbeket, mert ugye a közerkölcs, továbbá, ahogy fentebb is írtam egy kommentben, az ötlet maga nem tőlem származik, hanem Larry Flinttől, aki így kampányolt a szexuális forradalom idején, azzal a különbséggel, ha jól emlékszem, hogy ő az ÍZLÉS-t emelte ki. Természetesen ott is akadtak tiltakozók, a nemrégiben elhunyt pap (az istenért nem jut eszembe a neve) akik ízléstelennek tartották a pornográf képeket, miközben a csont soványra fogyasztott lágerlakók képei nem váltották ki belőle ugyanazt az érzést.
Ezt próbáltam átírni, a jelenlegi magyar helyzetre, ahol álszent közerkölcs mögé bújva tiltakoznak épp olyan létező dolog ellen, mint a meleg felvonulás (ezt a méltóságot meg felejtsük már el, írtam hogy Büszkeség, vagy Önérzet, nemtom ki találta ki a méltóságot, de rosszul tette) holott mondjuk a Budapest Parádé nem veri ki a közerkölcs biztosítékát, pedig ott is ugyanúgy buliznak, csak épp nagy részük hetero.

54. Fics
2009. 09. 05. 13:41

53.-ra

Szia Armida, remekül sikerült, csak a gratuláció maradt ez ügyben a munkádhoz. Ölelés: Fics. :-)

55. Armida Galina (szerkesztő)
2009. 09. 05. 13:43

Köszi Fics.

56. Potrien őrmester
2009. 09. 05. 13:52

"27. Ficsor Ferenc!
...ühüm! úgy látom, túlbuzog benned valami sanda, sértett önérzet, szinte magadra akarod húzni a melegség paplanát! Lelked rajta! Holott itt a "titeket" titulus semmi mást nem jelent, mint az itt hozsannázók nagy részét. Hogy közülük ki meleg, ki nem, számomra irreveláns, de azért dagaszd magadban buzgón továbbra is a sanda gyanút... Engem lassan már azokra a felkent mártírokra emlékeztetsz, akik saját maguk, önszántukból hordják a rőzsét a máglyájukhoz... Tán ezért nics időd tüzetesen elolvasni, mit is írtam... Érdekes, duzzogi, már-már hisztis fegyver ez, csak nálam nem ér célt... Csalódtam benned...

57. Atlasz
2009. 09. 05. 13:55

De gustibus non est disputandum. Akinek tetszik, nézze, vegyen részt a felvonuláson. Nézhesse Mónikát, Jerryt, de jó volna, ha hagyományosabbat is választhatna felnőtt is, gyerek is.
Ami nem ízlés kérdése: ennek a körnek is van közös erkölcsisége, fontos emberi értékekben való egyetértése, amint a Potrien őrmester fejtegetései körüli értelmezési vita is mutatja. Az álszent erkölcsiséget elutasítása Armida kommentelői köréban alapértéknek tűnik.
Egyébként már Hofi elvtárs megmondta: én nem bánom, csak ne legyen kötelező.
Az ellenkezője se!

58. sirius00
2009. 09. 05. 13:59

a magamutogatás nem indukál bennem szimpátiát, ez a maskarás platósszex kontraproduktív és nem viszi közelebb a melegeket a társadalmi elfogadottsághoz, de galina szentimentális írása sem. egyre több híres művész vallja be a nyilvánosság előtt másságát, amitől addig elért sikereik nem lesznek kisebbek, de nem is értékelődnek fel ennek fényében.

59. Fics
2009. 09. 05. 14:23

56.-ra

Őrmester, na, ez volt ma a 4. jó hír, mármint az, hogy csalódtál bennem. :)))

60. Armida Galina (szerkesztő)
2009. 09. 05. 14:26

Most látom csak, hogy Nollerben is kint van a poszt, ráadásul az általam betehetetlennek hitt Outside videó is ott ficeg. Na ennek nagyon örülök. :)

61. Virág elvtárs s.k.
2009. 09. 05. 15:17

Félreért, Ficsor elvtárs, nem meleg ölelést írtam.......forrót....egybekben hagyjuk a szexualitást a hanyatló kapitalizmus ópiumának...

62. Virág elvtárs s.k.
2009. 09. 05. 15:22

Tudja, Potrien, mit válaszolt a habostortára Pelikánnak a falubelije? (árvíz idején)

63. Hmmmm
2009. 09. 05. 16:05

hm.
látom, szószátyárak megszállták a bejegyzést.

64. Fics
2009. 09. 05. 17:21

61.-re

Virág elvtárs!
Csak a rend kedvéért.

"48. Virág elvtárs s.k.
2009. 09. 05. 12:47
Ficsor elvtársnak meg forró ölelés ma, különben elvtársi kézszorítás."

"52. Ficsor Ferenc
2009. 09. 05. 13:18
48.-ra
Virág elvtárs, csak nem gerjedsz rám, te kis huncut. :)))"

"61. Virág elvtárs s.k.
2009. 09. 05. 15:17
Félreért, Ficsor elvtárs, nem meleg ölelést írtam.......forrót....egybekben hagyjuk a szexualitást a hanyatló kapitalizmus ópiumának…"

Na, nem sokkal vagy különb az Őrmesternél, manipulálós játékaiddal.

65. ronagyuri
2009. 09. 05. 18:12

A derék köz-erkölcs és ízlés védők, mivel akadályoztatva voltak szabad véleménynyilvánítás jogukban (©Magyar ügyészség), azaz nem dobálhatták meg a felvonulókat felhasználva a muníciót a zsinagógát dobálták meg. Természetesen néhány szócserével folytatva ordítozásukat!

66. Armida Galina (szerkesztő)
2009. 09. 05. 18:16

Juj de égő! Épp most olvastam én is, Ronagyuri. :(

67. kopacsi
2009. 09. 05. 18:35

Armida, nem tudom számit-e Neked valamit, de én is nyomtam egy pluszt. Mert én is igy gondolom.

68. Armida Galina (szerkesztő)
2009. 09. 05. 18:37

Kedves Kopácsi, már hogy ne számítana, főleg a Te plusszod, mivel Kanadából, a világ egyik legtoleránsabb országából nyomtad. Köszi. :)

69. 020406
2009. 09. 05. 21:36

Az egész felvonulás épp arról szól, hogy azokat is megilleti a tisztelet, akik undorítóan-rikítóan-"közízlést sértően" vannak felöltözve. Azokra a transzvesztitákra emlékeznek ugyanis, akik egyszercsak fogták magukat, és úgy, ahogy voltak, a nyílt utcán tiltakoztak az ellen, hogy még a rejtekhelyeiken sem hagyják őket békén a rendőrök., hanem folyton razziáznak és megalázzák őket.

Ha van valaki, aki Nagy Britanniában él: petíció Turingért: szekularisfigyelo.blog.hu/2009/09/05/peticio_turingert

70. Armida Galina (szerkesztő)
2009. 09. 05. 21:42

020406, nagyon szomorú amit a linken olvastam, köszi hogy felhívtad rá a figyelmet.

71. sirius00
2009. 09. 06. 11:42

közeleg az idő, amikor egy másik rendezvényen a pedofílek és a nekrofílek táncolnak maskarába öltözve a jogaikért a kamion platón, ugye akkor sem feledkezhetünk el a toleranciáról? én egyszer majd a heterók jogaiért fogok tüntetni, ugye támogattok....?

72. obsidian
2009. 09. 10. 8:13

köszönöm armida, ezt helyettem is írtad

73. Armida Galina (szerkesztő)
2009. 09. 10. 17:54

Köszi Obsidian. :)

74. taxina
2009. 09. 16. 23:29

:-) :-) :-)
Pussz, büszke vagyok Rád!

75. Armida Galina (szerkesztő)
2009. 09. 17. 11:13

Köszi szépen Taxina :)))))

Csak bejelentkezett felhasználók szólhatnak hozzá a bejegyzéshez. Itt lehet bejelentkezni.